höst är vackert

 

I LOVE AUTUMN
Idag tog min lilla familj en tur i Skäralid, en nationalpark här i skåne. Färgerna är så vackra, tyvärr är kvalitén på bilden inte så bra för den är tagen med min mobil. Men jag gjorde mitt bästa för att iaf få med den härliga färgen i träden. Jag är inget naturfreak men jag uppskattar verkligen att ibland komma ut i naturen och andas den friska luften, njuta av det vackra och bara vara. I naturen bara finns jag, tyst, utan smink, utan krav, med bekväma skor :P  
Det finns lite i släkten det här med att tycka om naturen och så är jag ju uppväxt på landet. En gång lantis för alltid lantis ;) . Det som är lite sorgligt är att höstlovet nu är slut, men jag hoppas att ni har njutit av lovet lika mycket som jag har.
Live life! :*

Kommentarer
Postat av: livsnjutare

Hej Hanna!

Det var ju roligt att få titta in på din blogg och du har ju startat med en jättefin bild. Verkligen fin! Hoppas att du har haft det skönt på lovet, men det verkar ju så.

Jag har börjat att få krafterna tillbaka och det känns enormt skönt.

Önskar dig allt det bästa!

Stor kram!

2009-11-01 @ 10:30:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2427

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0