Höstlov (L)

Loooov och det är så sjukt underbart!
Har varit en gnutta skoltrött den sista tiden, eller ganska mycket skoltrött rättare sagt så lovet var verkligen behövande.
Lovet startade med en liten suprisefest här hemma för en kompis som fyllt år, vi var några stycken här och det belv en riktigt lyckad kväll. En bättre start på lovet finns inte.
Igår åkte jag och en kompis in till stan på en shoppingrunda, köpte en randig tröja på gina, två scarfsar och ett nitskärp. Acessoarer behöver man alltid, särskilt jag som har varit väldigt dålig på att köpa sådant. Har liksom inte känts lönt att lägga pengar på det men nu ska jag bättra mej för acessoarer livar ju faktiskt upp en outfit har jag förstått. Som vanligt gick jag in på Topshop, jag älskar den affären men att handla där gör alldeles för ont i plånkan så det blev en dregel och drömrunda på Topshop sen gick man sorgligt ut igen.

Idag vaknade jag vid 11, ingen morgonmänniska här inte, gjorde varmchokladmjölk med en klick grädde och bredde två mackor med banan på. Sen slängde jag mej framför televisionen och degade. Masade mej upp från soffan och satte mej framför datorskärmen. Riktigt seg dag än så länge måste hitta på något snart annars somnar jag väl igen. Tänkte slå en pling till kusinvitaminis, han ville testa min kära vän moped. vi får väl se vad som händer.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina dagar ser ut ungefär som din degdag! haha:P Längtar till imon! ska bli jättekul! <3

2009-10-29 @ 22:03:04
Postat av: Anonym

ojsan! //Annie

2009-10-29 @ 22:03:24
Postat av: Anonym

hahaa :D festen var grymt skoj :) <3

2009-10-31 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0