afternoon

sitter och skriver svenskaarbete om författaren Victoria Benedictsson. Behöver göra bra ifrån mej för att få behålla mitt MVG. Det är såhär lagom intressant och jag kämpar för att gära en snygg power point trots skolans gamla upplaga av programmet. På spotify spelas PaulMcCartney och jag småskickar sms under tiden som jag försöker få ihop nått intressant om denna olyckliga kvinna.
Funderar på vart jag ska befinna mej på valborg antingen på Valborgsfestival i Immanuelskyrkan i Malmö eller vid ankdammen i centrala Höör med skoliskompisar, svårt val faktiskt trots att valborgsfestival i Malmö låter bättre än ankdammen i Höör :P
Får fundera vidare, vad ska ni göra på valborg?

kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0