friday with a hat



dagens outfit
hatt
BikBok
glasögon BikBok
tröja Gina Tricot
kjol H&M
armband BikBok, Glitter, H&M

Idag var det bugg som gällde på idrotten, blev rent yr. Det är ju killarna spm leder och bestämmer när det ska snurras och hållas på så det blev ganska många snurrar. Men det var faktiskt rätt kul fast att jag hade lite svårt för att gå rakt efteråt.
Ikväll drar gänget till pingstkyrkan i Lund på ungdomsmöte där, träffa nytt folk är alltid gött så jag ser framemot kvällen.
På lördag är det 16års partaj för Smurfisen, nice. Det är också idolauditions i Malmö så vi håller tummarna för våran lilla trubadur, good luck!
På söndag ska jag träffa en kompis jag inte sett på åratal så det blir ett kärt återseende.
Have it your way folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0