stopp

Humöret har varit ganska så på topp den senaste tiden har varit en del tråkiga småsaker som jag bara har ignorerat och inte orkat fundera över. Det har varit ungefär som ett glas som fyllts på med vatten, altså små skitsaker, precis upp till kanten och idag kom sista droppen och det rann över. Allt brast. Som tur var lyckades jag kontrollera mej tills jag hade kommit hem och stängt in mej på rummet, då kom tårarna. Alla småsaker bubbla upp inom mej och jag kände bara för att spy på mej själv. När jag blir arg eller ledsen blir jag oftast arg och ledsen på mej själv för att jag är arg eller ledsen. Idag var jag så trött på mej själv så jag trodde seriöst jag skulle spy.
Så snabbt allt kan vända från att vara glad till att helt plötsligt bara vilja försvinna för stunden. Jag satt där i min säng med tårar längs kinderna och på min mobil spelades plötsligt en pepp låt. Jag bara kände att det är ingenting som kommer bli bättre för att jag surar och tjurar så imorgon ska jag vara glad som en sol! Jag ska övertala mej själv till att vara glad, jag menar vad har jag för anledning till att vara på dåligt humör för?
jo okej det finns ju några små anledningar som jag inte tänker ta upp här men för tusan folk har det sämre, skärp dej kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0