INT 1A !

Min nya klass, INT 1A.
Folket verkar faktiskt riktigt schyssta och jag tror att jag kan komma att trivas där. Dock är vi 27 tjejer och 5 killar, lite tråkigt eftersom jag har umgåtts ganska mycket med grabbar hela livet men ärsh det blir nog bra ändå (Y). Mentorerna verkar också schyssta. Schemat ... jaaa det är ju en plugglinje jag valt så inga kommentarer på den punkten.
Jag var rädd för att jag skulle få gå själv och inte prata med nån på hela dagen, men hahaa jag är allt annat än blyg så jag har pratat med ganska många i min nya klass faktiskt och har inte behövt sitta själv, vilket känns jätteskönt :)
Jag hoppas att det snart ska kännas helt rätt, att jag valt den perfekta linjen för mej.
kraam!
Hanzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0