och så var det söndag igen

Tågbiljetter bokade till Jönköping under nyår, tur och retur 298kr. Fett billigt, jag blir så glad :D
Helgen har varit lugn, hade en riktigt fin klassmiddag igår på wookhouse. Mongolisk buffé blev det, jag var så mätt att jag rullade hem. Åh min klass är rätt fin ändå men nu förtjänar vi faktiskt jullov efter allt slit!
Jag har bara en riktig lektion kvar innan julavslutningen på tisdag, och det är prov imorgon halv 13 i aulan på naturkunskap a. Det är inte lite vi ska kunna heller, ganska så mycket. Jag borde verkligen plugga....nu. Kan ju inte säga att jag pluggat överdrivet mycket och kursen avslutas nu så betyget hänger ju lite på detta provet. Som sagt dags att plugga.
I eftermiddag blir det årets sista gudstjänst, jag ska sjunga i lovsången och idag blir det fullt komp (alltså fullt band, gitarr, piano, trummor hela köret) det gillar vi!
Jag är så nöjd för att 5 av 8 julklappar är fixade. Three to go! Men det får jag fixa imorgon.
Ha en riktigt fin fjärde advent!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0