tomten jag vill ha ett fungerande tågsystem, tack!




Webcam bilder, fiiiiiint (Y)

Idag vart det skolavslutning. Först quality-time med klassen, det blev 4 sorters kakor och julklappsutdelning. Alla blev muchos nöjda. Efter det var det kyrkan, där pratade prästen lite kort om några tankar om det gågna året och tankar om det nya året, några duktiga elever sjöng så fint. Dock var jag så pepp och glad för att det är jullov att jag hade lite svårt för att sitta still, hahaa ^^
Sen bjöds det på gröt och clementiner, mumma!

Just nu väntar jag på tåget, hoppas att det ska gå bättre i tid än imorse. Först var det 20min försenat och sen tog ,själva resan 1h, vanligtvis går det på max en kvart. Detta eviga tågkaos, jag blir galen! Kan man önska sig ett fungerande järnvägssystem i julklapp?
Ahja, ha ett underbart gott jullov allesammans!
pussssssss

Kommentarer
Postat av: EBBbaaabbeebba

Hoppas också på en fungerande tågtrafik, det är omöjligt att komma någonstans överhuvudtaget just nu :S... ha ett fint jullov hansan! puss

2010-12-21 @ 21:35:50
URL: http://pappskallarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0