costume, chailatte och snuva

Idag har man fått en inbjudan till maskerad mej Girlsen på söndag, hm vad ska man då hita på?
Funderar på tingeling, har en grön klänning i garderoben nånstans och så med lite vita och silvriga accesoarer kan det kanske funka. Annars har jag två klänningar som min fina mormor hade på 70-talet men en av dom använde jag sist jag var på maskerad så det känns lite tråkigt. Jag får rota och leta här hemma så klurar jag nog ut något.
Ni kanske har några förslag?
På fredag blir det in till storstan och fixa presenter till födelsedagsgrisarna som håller i maskeraden och utklädnaden såklart.
Idag har jag varit en riktigt snorunge, springer och snyter mej tjugofyra sju och nyser och har mej. Riktigt jobbigt!
Hoppas det släpper snart innan folk tror att jag sniffar något vitt och fint.
När jag skrivit klart min skriftliga redovisning till slöjden ska jag ge mej på att göra egen chailatte. För er som inte har smakat chailatte så spring iväg till närmaste espressohouse och köp en vettja! Så god är den!
Ska testa den och om den blir mumsig ska jag självklart dela med mej av receptet.

kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0