små söta sms !

Imorse när jag vaknade var det första jag gjorde såklart att slå på mobilen. Med detsamma börjar den tuta och ett sms jag får av Vewe. Det var ett sånt där gulligt, uppmuntrande, uppskattande underbart litet sms som jag verkligen behövde. Har varit lite nere senaste dagarna så det här sms gjorde susen! Det gjorde hela min dag, jag är fortfarande superglad :D . Men jag kom på att jag saknar henne alldeles för mycket, får vänta ända tills på fredag innan jag får se hennes söta leende igen. Men åh jag är så glad, det var precis vad jag behövde höra.
Jag gillar verkligen det med sms, det är så enkelt att bara skicka iväg ett litet uppmuntrande sms när man tycker att någon behöver det och det uppskattas alltid. Alla behöver uppmuntran ibland.
FLER SMÅ SÖTA SMS PÅ VÅR JORD TACK!


jag lägger in en bild på Vewsan och mej så får ni ha en riktigt bra vecka! :D

Kommentarer
Postat av: Vews:D

Åååh, vad kul att du blev glad!:D<3

Egentligen fick jag iden av dig!;) Kmr du ihåg efter ett kvällsmöte på unite konferansen när vi gick hem så talade vi om nått liknande.. Och då sa du att du brukar ibland skicka iväg sådana uppmuntrade sms till folk!;D Ser upp till dig Hanzan<3:D

2010-02-01 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0