snorvalp

Jaa riktig snorvalp är vad jag är, går och snorar och snyter mej 24/7. Nyser gör jag också och ögonen tåras hela tiden -.- Tycker inte om förkylningar!
Matteprovet idag gick inge vidare. Fick tillbaka uppsatsen på nationella i svenska, endast vg. ÅRH när det verkligen gäller så failar jag annars lyckas jag skriva mvg. Så störigt! Fast på läsförståelsen lyckades jag fixa ett mvg- iaf. Annars har det varit en helt vanlig skoldag.
Gick till frissan efter skolan fick äntligen mina slitna toppar bortklippta. Inte klokt vad mitt hår var slitet så nu känns det skönt och så är ju håret alltid så snyggt när man reser sej ur stolen på frisörsalongen. Varför kan jag aldrig lyckas med att fixa det så snyggt?! 
Nä vet du vad nu ska jag plugga lite på första världskriget och sen blir det GLEE! :D Diggar den serien skarpt!
En killkompis (ja du läste rätt en killkompis, blev själv positivt chockad när ahn sa att han kollade på glee) berättade idag hur säsongen slutar och det var precis som jag önksar att det ska sluta :D
ha det TOPPEN och glöm inte kanal 4 kl 20.00! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0