thank God it's Monday

Tjolahoppsansa!
Hoppas ni haft en fin helg och fått lite extra kärlek!
Själv har jag haft det TOPPEN, lägret var väldans trevligt. Härligt folk, bra undervisning, roliga lekar, grym lovsång och bön. God is great! Efter lägret hade jag söndagsskolan i kyrkan, ungarna är så söta haha ;). Idag har det vart en helt vanlig skoldag men jag har varit himla glad hela dan :D hoppas det håller i sej HEEELA veckan! och sen är det ju SPORTLOV redigt skönt, har en del riktigt trevliga planer för lovet så det kommer bli nice!
Nu är jag ganska trött ska snart läsa igenom franska glosor och dagens kapitel ur bibeln. Men först fortsätta att lyssna på John Mayer en stund och ta en apelsin. Kikade förresten in på kakhuset, veckans blogg, för en stund sen gullig blogg må jag säga :)
Hoppas ni får en goodie day!
bamsekram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0