trött till tusen !

är egentligen för trött för att skriva ett inlägg men gör det iaf.
Långhelgen har varit TOPPEN och bjudit på många härliga skratt. Mer detaljerad redovisning orkar jag inte ge.
Melodifestivalen var väl som den alltid är överskattad, inte särskilt bra låtar men ändå måste man se det! Hahaa jag gillar det! OCH jag är småkär i Salle! Han är så guuuuullig och sjukt musikalsik tihihi  :P
Nä men jag diggar den snubben asså och bara för det bjuder jag på en bild på grabben från malmö festivalen.

Ush vad jag är trött, ögonlocken är väldigt tunga. Funderar på att sätta tänstickor sådär ni vet så ögonen hålls öppna aja det var allt för det här gången.
pusshaj
 psst! glöm inte sova!


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

sv: jag vet! :D

2010-02-07 @ 19:29:15
URL: http://jjohhannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0