besviken

Visst var jag förberedd på att dassbiblarna skulle förstöras men det känns ändå surt att se folk stå och spela fotboll med en bibel i korridoren och sedan riva ut sidorna och sedan sparka på den lite till. Jag förstår inte hur dom orkar, jag menar om jag hade sett en bok/tidning på dassen i skolan hade jag antingen inte brytt eller bara bläddrat lite i den för att se vad det var och sedan hänga tillbaka den. Men vi är ju alla olika.
Dagen har annars varit som andra, hade friendsmöte men annars as usual.
Nu har pappa precis åkt och lämnat mej ensam hemma med direktiv om att ha en köttfärslimpa klar kl18 :O . Hur ska jag klara detta? Allting går utom småglin och tennsoldater har jag en kär vän som brukar säga, får väl försöka tro henne.
Med lite Johnny Cash och en lättläst receptbok ska det nog gå vägen hoppas jag ;)
Ha det BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0