flanell

Blev så glad när mamsen rotade fram en gammal oversize-flanellskjorta ur garderoben.
- Den tar jag! :D  sa jag direkt. I och med att mamma hade när hon var ung, 80/90-talet nån gång, så är det ju ingen som har en sådan nu, inte likadan iaf. Jag gillar att ha lite udda grejer som ingen annan har. Personligt liksom ;) och alldeles gratis i det här fallet!  Me like big time!

Me not like den avskyvärda träningsvärk jag har haft i benen hela dagen, förstod plötsligt hur sjukt otränad jag är. Pinsamt Hanna, pinsamt! Får nog ta tag i det där med träning. Eller rättare sagt jag måste! eftersom jag har tackat ja till att spela med några tjejer på beachandbollen i sommar dock i motion-gruppen men ändå! Beachhandboll - Me like!  hahaa om ni får tillfälle att spela det nån gång så, Go for it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0