It's gonna take a lot to drag me away from you

Alright då vart det bokat och klart! Gullbrannafestivalen here we come! :D
På torsdag närmare bestämt tågar vi upp till Gullbranna kl 07.45, ingen sovmorgon då inte men det är det värt.
Över 40 band kommer gästa festivalen och det kommer bli happenings, gudsmöten, workshops, beachvolleyturnering och fotboll, jaa allt möjligt. Möte Musik Mission som festivalen själv beskriver sej. Jag är sjukt taggad, vi är ett gäng på 9pers som drar upp med tält och trangakök. Själv har jag aldrig campat förut så det lär ju bli spännande men någon gång måste vara den första. Fett som bacon!

Mamma bad mej städa huset så det är nog bäst att påbörja det innan hon kommer hem. Dock inte så kul at städa hemma när det är det enda jag gör när jag jobbar typ men jaja det måste göras.
Hoppas ni njuter av sommaren lika mycket som jag gör!
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0