smiling is one of the things I know how to do



I onsdags blev det bio efter jobbet med en kompis. Efter stor beslutsångest angående val av film så kom vi till sist fram till A-team. Actionrulle till tusen, filmen bjöd på många skratt men slutet blev en aning överdrivet. Jag hade en riktigt trevlig kväll.
Torsdag var jag ledig fast fick sitta barnvakt hela dagen åt lillkusin på ett år. Lite långtråkig emellanåt men hon är ju så söt så det var ändå hyfsat roligt. Även denna kvällen bjöd på film med samma kompis, shutter island fast hemma den här gången.
Idag har jag jobbat, chockerande va ;) Nu ska jag bara käka sen blir det tjejkväll med FILM igen hahaa.
Jag lever livet minsann.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0