keep shining, keep smiling



Summer's just begun!
Idag var det toppen väder och jag älskar det!
Under sommarlovets tre dagar har jag hunnit med en student, sleepover hos JK, myspys med girlsen, strul med telia, djurparken med goa släktingar, överraska mormor på hennes 60 års dag. Imrgon ska vi försöka dra ihop ett gäng på grillkväll, muchos me like!
Jag har höga förväntningar på den här sommaren!
Jag ska jobba.
Försöka komma iväg till Gullbranna.
Spela i Åhus beachhandboll.
ANMÄLA MEJ TILL LÄGRET! Shit det har jag glömt :O
och framförallt S K R A T T A och leva livet :D
och jag hoppas på att få träffa många av mina vänner helst allihopa så om ni läser detta släng iväg ett sms eller slå en pling så vi kan boka en dag.
This summer is going to be legend- wait for it -dary!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0