summer's knocking on my door

Allt det som man pratat om sedan sjuan har passerat.
Balen, blev en underbar kväll. Tyvärr hade jag ingen kamera just det tillfället så jag har inga bilder men väntar på att mina vänners bilder ska dyka upp. Klassen körde ett litet framträdande, ett medley av hitlåtar med samma 4 ackord. Det blev riktigt lyckat. Lärarna bjöd också på sej själva och jag skratta så jag nästan fick ont i magen. Alla var så snygga och stiliga, åh jag vill ha bal igen!
Volleybollturneringen, gick inte så bra för vår klass men det var ändå roligt trots en del små insidenter som sänkte stämningen. Det var iaf ett lag från vår skola som vann, man får vara glad för det lilla ;).

De senaste dagarna har vi haft läger och meningslösa dagar i skolan då vi bara har lekt och tramsat oss. Nu återstår bara skolavslutningen, imorgon. Jag måste säga att det är väldigt blandade käsnlor. Klart att det ska bli skönt att sluta grundskolan och spännande att få en nystart på gymnasiet MEN det är inte utan sorg i hjärtat. En del i klassen har jag gått med sen förskolan, en del sen 4an, några kom in i 7an och så har det droppat in folk lite då och då. Man har ju börjat tycka om dom riktigt mycket även om man ibland går varandra på nerverna. Sen så vet man ju att man kommer tappa kontakten med många av klasskamraterna. En del kommer jag aldrig att se igen. Jaa just nu är jag lite små deppig men ändå glad för att det snart är sommarlov. Blandade känslor som sagt.


peace out :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0