dagen

Det första pappa säger när han kommer innanför dörren "Sikken daog"
Idag har det varit rätt segt har varit sjukt trött pga gårdagskvällen men några goda skratt har jag fått.
Idag har vi mest pratat om balen eller avslutningsfesten som kommer att avsluta vår tid som klass ihop, sorgligt men sant. Men jag ser fram emot vääääldigt mycket. Vi tjejer snackar för fullt om klänningar hit och dit och skor och håruppsättningar, jaa hela baletten. Det är nog dags att börja leta efter en klänning nu snart, för jag vill hitta en som passar mej perfekt! Så kommer skoproblemet, jag är lång och jag vill inte vara ett huvud längre än alla andra men klackaskor är ju så fint! Men vem vet jag kanske hittar ett par prima ballerinor. Skit i det nu det är ju inte förrän i juni. Men om du har något tips där man kan hitta snygga klänningar alltså typ partyklänning (ingen långklänning) jag vill ju inte köpa en klänning någonstans där man vet att alla andra handlar ;) .
Nu ska jag kila iväg på bio med pappsen, Green zone.
chingeling !

 btw! idag vart jag med i en liten ruta i lokaltidningen, även mina skor kom med på bild. Just den här bilden faktiskt. Om ni har läst rutan, jag lyssnar INTE på I kissed a girl med Katy Perry så grymt uttjatad låt MEN jag lyssnar på thinking of you med Katy Perry. Sådär då var det utrett!

Kommentarer
Postat av: Vews

Pink&purple ?:) finns i lund och på mobilia tror jag;)<3

2010-03-24 @ 17:43:24
URL: http://verymuchvewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0