Friday I'm in Love



keps nike intersport
svart långarmad tröja jc
kjol vero moda
rosa strumpbyxor h&m

Äntligen fredag, fast veckan har gått sjukligt fort men inget mej emot. Den här helgen blir en slapp helg i jämförelse med dom föregågna men det är rätt skönt ibland faktskt. Det blir en chillhelg. Ikväll blir det iväg till kyrkan en sväng på ungdomsmötet.
Vet du vad? Det är bara 3 veckor kvar till påsklovet! Jag kan utan överdrift påstå att jag faktiskt längtar riktigt mycket! Då kan man ta vårjackan istället för tjocka vinterjackan och man kan börja använda alla fina vårkläder och solen som skiner och värmer på mina bleka kinder. Tillbaka till nuet, snön ligger ju än så länge kvar där på marken trots att jag bor i Skåneland. Ha en fin helg med er :)
kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0