mobiler ska bara fungera!

:@
I oktober köpte jag en ny mobil, min förra mobil hade jag då haft i drygt 3 år och jag var inte särskilt snäll mot den den sista tiden men mobilen vägrade att gå i sönder. Den höll för allt! Sen köpte jag då en ny mobil i höstas nån gång, igår gick den i sönder. Helt plötsligt så bara vägrade den att öppna min kontaktlista, sen märkte jag att jag inte hade någon täckning nånstans :O och dom nedersta knapparna har slutat lysa och en del andra smågrejer. Bara sådär helt plötsligt, arrhh jag blir rasande. Mobiler ska bara fungera! Och jag använder min mobil rätt så flitigt, nä nu är jag arg. Vad är det för sheten kvalité om mobilen inte ens kan hålla i ett år? Vad är det jag har betalat för?
Just nu har jag fått återuppväcka min gamla mobil som fortfarande fungerar! Det är vad jag kallar kvalité fast den är ganska så mycket sämre och jag har inte alla mina kontakter där -.- SUCK!
Jajaa jag får väl lämna in den och hoppas att det går på garantin.
men nu är de tju Påsklov inte lönt att gå och sura för tekninska problem då ju, Be happy!
HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0