9b om rektorn själv får välja



Skoltröjorna kom igår och jag är mycket nöjd! (Y)
Imorgon 08.37 rullar tåget mot Gothenburg tillsammans med klassen. Där uppe stannar vi tills på söndag. Det blir liseberg, paddan, något disco, gå på stan och chilla med klassen. Toppen!
Förhoppningsvis får vi den bästa klassresa man möjligtvis kan få.
En del av folket har man gått ihop med sen förskolan så det känns konstigt att det snart är slut. Det här är vårat sista kapitel, om 5v är det slut, finito.
Sorgligt men skönt fast ändå sorgligt. Jag har en del grejer kvar att slänga ner i resväskan innan jag är fit for fight! NU är jag peppad, GBG here we come!

peace out sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0