I wish I could fly out in the blue

Ibland faller man hårt och saker som man inte trodde skulle såra en gör djupare sår än man väntat. Men styrka är inte att aldrig falla, styrka är att alltid resa sej upp igen som någon vis person sa. What doesn't kills me builds me. Så det är väl bara att blicka framåt och fortsätta gå, ibland måste man chansa. Då lever man fullt ut.

Idag tog jag och mamsen en runda på stan för att inhandla en bal-outfit. Jag hittade ingen klänning som kändes helt hundra men däremot införskaffade jag mej en till avslutningen som jag personligen tycker är übersöt! Jag köpte även ett par remsandaler så det blev en ganska lyckad eftermiddag fast att jag inte hittade vad jag önskade.
Men nu tänkte jag krypa ner i soffan och glo på eurovison songcontest deltävling numero un, jag tänkte även unna mej lite glass. Jag måste få nått annat att tänka på för stunden.

Have it your way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0