searching for the perfect dress

Jag är besviken har kollat runt på hemsidor men inte hittat en enda klänning som verkligen känts, YES!
Alla niorna i lilla Höör ska ha avslutningsfest eller bal som vi internt kallar det.
Självklart är det inte en balklänning jag är på jakt efter mer en partyklänning som jag kan använda mer än bara just då och som inte kostar en förmögenhet.
Jag har hittat en som gillar på topshop men jag kan inte riktigt bestämma mej om jag tycker om den men jo jag gillar den!


en annan klänning som jag verkligen gillar från BikBok men som kanske inte riktigt är avslutningsfest-kvalité


Jag får leta vidare, kommentera gärna vad ni tycker. Hiss eller diss?
Har ungefär 4 veckor på mej att hitta the perfect dress.....

Love Hanna ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0