this is what I love

Idag hade jag och två ungdomar till hand om ungdomsmötet i kyrkan. Vi omvandlade det hela till en cafékväll med musik, youtube-klipp, film, bullar, godis, intrevju och goda skratt :)
Trots att vi inte var jätteväl förberedda så blev det en bra kväll.
Jag och en tjej till sjöng och spelade en låt, jag vet att jag inte har någon större talang men gosh I lööööööve it! Vi spelade Hold my heart - Tenth avenue north , väldigt bra låt! Jag har alltid älskat och sjunga och spela men aldrig uppträtt såhär förrut, jag är kär. Att sitta där med gitarren i knäet och sjunga, underbart. Igen, igen IGEN! Efteråt fick vi muchos applåder och jag kände att det gick ändå ganska bra för att vara första gången jag spelar inför folk. Sjungit har jag gjort men aldrig riktigt såhär. Lite synd dock att jag inte har någon större talang för jag älskar det! Bjuder på en bild på the singing ladies.
Nej nu måste hansapansar sova, släktkalas imorgon att förbereda inför. Gotta get some sleep.

G O D N A T T :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0