want to feel your arms around me

Sitter här framför datorn och fryser. Mina händer är iskalla och på armarna värsta ståpälsen. Innan idag hade jag en så hemsk huvudvärk den kom så plötsligt precis som om någon slått mej. den har gått över nu men jag känner fortfarande av den lite. Sen så är det ju förkylningen, ush. Men om jag ska vara helt ärlig hade det inte gjort så mycket om jag gått och blivit sjuk tills imorgon, nationellt prov i kemi. 2h och 40min, käre tid vad ska jag göra under den tiden? Jag har absolut inga kunskaper i kemi, men jag förstår inte hur jag kan ha lärt mej precis ingenting på 3 år och ändå lyckats få VG. Det är ett mysterium må jag säga. Jag får väl gå och läsa igenom kemiböckerna från 7an och 8an, haha.
Nä förresten jag är ju hungrig ska nog käka lite först.
Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0