Who is God?



Jag får ofta frågan, vem är Gud för dej och hur ser du på Gud?
Jag har väldigt svårt för att förklara det, för jag vet inte vart jag ska börja. Det finns så mycket att säga. Filmen ovan förklara det ganska bra. Jag får gåshud varje gång jag ser den (tips! maxa volymen) Det är den Gud jag tror på!

Han är min vän, han är min guide i livet, han är min beskyddare, han skapade mej, han har en tanke med varför just jag bor just här, han är min glädje, han är min kärlek, jag skulle kunna hålla på i evigheter :)
Ibland när jag är orolig eller mår dåligt, så kan jag känna att han tittar och ler mot mej. Att han ler när han ser mej för att jag är hans barn, han älskar mej och är alltid för mej. Det här låter kanske som renarama rapakaljan för er, men jag ville bara väldigt kort reda ut denna frågan :)
God bless you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0