I forgot to say out loud how beautiful you really are to me

Har självständig franskalektion, får absolut ingenting gjort. Har kollat igenom alla tusen glosor, tror dom sitter hyfsat. Känns som att jag har miljoner saker att göra, plugg plugg plugg.
Helgens planer har gått i kras lite halvt så det verkar bli en chillhelg med.......plugg.
Jag har ont i mitt stackars knä så jag småhaltar fram. Har pågått i en veckan nu, tycker att det kan ge sej.
Just nu vill jag inte alls sitta här jag vill ju vara, hmm just där .. borta..
Efter skolan har Ebba lurat med mej att träna inför ett luciatåg nästa vecka, galet tidigt! men det kan nog bli trevligt.
Näe nu får jag nog göra nått vettigt, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0