kom tänd din eld inom mej, sträck dina segel i mitt liv

klockan ringde kl 06.00 och jag FLÖG upp ur sängen utan minsta känning av trötthet. That's once in a life time moment! Jag tog en dusch, drog på mej några kläder, sminka mej, käka flingor och genom hela denna processen sjöng jag och pratade med mamma så hon blev rent trött på mej. "Hanna det är måndag morgon, kan man få lite ro eller?" Jag hade verkligen en toppen morgon, känns härligt att jag fått uppleva det ;D
Men humöret sjönk, sitter nu på engelska lektionen med huvudvärk och var nära på att somna innan, hoppsan!



bjuder på en bild från fredagens int-fest, negativa klubben hahaa!
Nej nu får jag nog återgå till min engelska, byyyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0