Hey my name is zooooombie-Hanna

Klockan ringer och jag är helt borta trycker på snooze. Jag stänger ögonen igen och en sekund senare ringer klockan igen. "HÅLL KÄFTEN" är typ min tanke. Jaja jag letar fram några plagg från garderoben och et par gamla skor från förra hösten. Jag drar på mej ena skon och sen nästa men " Vad tusan!" foten går inte i. Jag vänder på skon och ut ramlar en Farmors kola!! :O vad har den gjort i min sko i ett år?
Jag hann inte käka frukost och inget smink hann jag fixa heller. Väl framme i skolan somnar jag på mattelektionen under genomgången, hoppsan! Helt plötsligt under sin genomgång säger läraren " Eller hur Hanna, eller vad säger du?" jag vaknar till och får fram "ööörrhhm"
Hahahaaa jag behöver verkligen helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0