as time goes by



Slutade muchos tidigt idag så tog tåget ner till Lund för att luncha med Emmaklämma. Träffas alldeles för sällan! Min kamera hade jag glömt hos Gustav, fett smidigt men slänger in en bild från lågstadiet nån gång. Vi ser ju ungefär ut sådär idag också. Det var iaf trevligt att få höra vad som händer i hennes liv nuförtiden, bra tjej det där!

Jag har varit duktig och skrivit en helt hyfsad filmanalys som skulle lämnas in idag men av någon anledning vill internet inte fungera på min dator så jag kan inte skicka in det. Dumma telia!
Imorgon har jag nada lektioner, vet du hur fruktansvärt skönt det är?
För jag är skoltrött så det visslar om det! Dock kommer hela morgondagen bestå av plugg, eller den borde göra det iaf. Måste ta mig i kragen!
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0