let's talk about someone else for just a minute


Jag känner väldigt många fina personer men idag vill jag rikta strålkastaren mot Malin !
Malin är inte riktigt som alla andra. Men hon är så galet bra! Snygg är hon också!
Hon har lite roliga funderingar för sig och sent på kvällen kan hon inte alls oväntat börja prata om senap och hamburgare men det är det som gör Malin. Unik, smart, rolig och alldeles alldeles underbar. Det dumma är att hon underskattar sig själv litegrann men det är såhär det är. Så nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: mallan

Åh Hanna! Fy vad gullig du är! Shit, jag blev helt paff! Men åh tack, men alltså jag tycker dock inte jag underskattar mig själv, hehehe! Kan bara säga att du också är en helt underbar person och något jag verkligen fascineras av är hur omtänksam du är. Du tänker verkligen på ALLA, det är något jag också vill kunna göra! Du kan det och det är härligt, stort hjärta! Underbara Hanna! "klockren" - skrattar fortfarande åt den sidan! Sådeså!

2011-04-07 @ 21:10:05
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0