water for elephants






Lång dag har det varit. Vaknade hos Vewe klockan 8, käkade frukost och tog oss sedan in till byn. Efter 5h sömn var jag rätt så seg men kunde inte ta mig hem så jag passade på att fika hos farmor o farfar medans jag väntade på bussen. Trevligt folk det där mina farföräldrar, och farmor bjuder på så fina kakor!
Till sist kom jag hem och pluggade franska, skiten tar aldrig slut! Somnade sedan i gräset ute i solen och vaknade när Cattyz ringe vid 4-tiden. Dags att dra in till Lund! Första stop blev Nova en ny skjorta och en ny kofta införskaffad, katshing!
Nästa stop blev Water for elephants på bian, riktigt fin film! Och Robban är ju så snygg, haha!
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg!!! Om du vill må bättre kan du kolla bilden på min blogg, hahaha! han är för bra! ;(

2011-04-21 @ 18:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0