would you lie with me and just forget the world

Idag har Hanna lagat mat och det blev fett gott! Tortellini med champinjoner, bacon, riven ost och lite andra hemliga ingredienser ;) Familjen blev mäkta imponerande som alltid när jag ska leka kock, haha! Det är ingen som förväntar sig att jag ska vara bra på att laga mat.
Just nu sitter jag i min nyinköpta långklänning för endast 75kr och jag är så nöjd! Den behövs sys upp men det är lätt fixat, längtar tills jag kan använda den.
Dock har jag inte gjort någon läxa, ingen alls ellerjo lite glosor.... har jag nämnt att jag är skoltrött?
Imorgon är det fredag igen, börjar kvart i 10 med MUSIK åh det är lycka det. Ibland ångrar jag att jag inte valde estet men jag trivs på int. Riktigt fin klass.
och så saknar jag nian mitt i alltihopa, och jag är ledsen över att även om vi träffas ibland så blir det aldrig som det var då.... sorgligt. En liten fin bild tagen precis innan vi skulle åka till niornas bal.


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0