musik för folk som inte kan bete sig som folk


Linus väntar på Bob Hund, han blev lite ledsen när vi inte ville stå där framme med honom.
stor torget väntar iaf med honom.
we're getting closer

och så kom dom, Linus stod med händerna i vädret och digga med
dom var galna eller han var, han som sjöng
söta Lisa och jag gav upp på slutet, satte oss på en trottoarkant och tittade på folk. Vilket är minst lika kul. Ville egentligen bara stanna hemma denna kvällen men Nic fick iväg mig. Självklart var detta ytterligare en fin kväll på Malmö festivalen och det blev den sista för mig...iår. Lite sorgligt men nu måste man ju fokusera på studier på kvällarna istället. Allvaret har börjat!
pussss

Kommentarer
Postat av: Rymdsylten

Så jäkla charmig jag är! Det är helt sjukt.

/L

2011-08-28 @ 10:48:56
URL: http://rymdsylten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0