I too got dreams, wishes and values


Bloggen har mest innehållit trams senaste tiden. Kläder, mina inköp och mitt sociala umgänge. Det har inte blivit särskilt mycket av pansar tankar. Skrev mer sånt tidigare, vet inte varför jag inte skrivit vettigare texter på senaste tiden det har bara inte blivit så. Lite illa, för bakom allt flum och trams har ju även jag en seriös sida. Mycket tankar! Jag ska bli bättre på det, skriva om mina värderingar och tankar utifrån mitt eget liv. Vet inte om det är så intressant för er att läsa om men jag gillar att skriva utvärderande texter. Att få ner hjärnans tankegång på papper eller ja en datorskärm. Få lite mening i den här bloggen inte bara nöje utan nytta också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0