Är det såhär det känns och va lycklig, det är inga problem


Konfetti tillsammans med regn föll ner från skyn och ett folkfullt Stor Torg sjöng för fulla muggar med Daniel Adams-Ray "Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks för dig ska jag göra det tusen gånger om". Stunder att minnas. Daniel gjorde en riktigt bra konsert men när Veronica sedan kom ut på scenen en timme senare fulländades kvällen. AWESOME! Lite senare fick vi även se de två musikaliska begåvningarna sjunga tillsammans "E de såhär de känns o va lycklig? De e inga problem!" Jag älskar Malmö Festivalen! Vad mer kan jag säga?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en magisk stund när det började regna under Daniels framträdande!!

2011-08-22 @ 20:02:01
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0