things tend to never turn out as you wish they would

Självstudier i 3h nu. Jag tror jag somnar. Surar på mig själv för att jag glömt ta med hörlurarna, lite musik hade gjort allt så mycket trevligare. 15.45 börjar alltså min nästa lektion, spanska. Japp du läste rätt...spanska. Drömmen om Italien har blivit mos. Pga våra språkresor till våren och poängen så är det bättre för mig att läsa spanska. Orkar inte förklara exakt varför, invecklat, it's an INT-thing. Tyvärr. Hade sett fram emot att läsa italienska sååå mycket. Men jag får lita på min rektors ord "Jag tycker det var ett bra val du gjort här, det kommer nog bli riktigt bra!" Good news är att jag får åka till Spanien en vecka i vår, det är ju inte helt fel! Fast kan inte låta bli att sörja över att inte få läsa italienska, lever på hoppet om att de kommer erbjuda samma kurs till trean också. Nej nu borde jag utnyttja mina timmar. Ha en fin dag!

drömmer om Italien............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0