it is what it is and that's it


En morgon för längesen hade jag långt solblekt hår och kände mig sjukt morgonfräsch, ni vet sådana morgnar man önskar att man hade pojkvän så han hade kunnat se morgonsolens strålar lysa upp ens nyvakna ansikte och säga "vad vacker du är". Men ikväll är det vinter och mitt hår är varken långt eller solblekt. Livet funkar ändå. Har faktiskt haft en riktigt mysig kväll med David, Gustav och Gabbemaan. Fina pojkar, jag har skrattat så jag fått magont. Imorgon är jag ledig, lycka! Jag har bestämt mig för att ta mig i kragen och skriva klart min uppsats, på onsdag ska den lämnas in. Kom igen nu Hanna! Men ifall jag ska orka med det och inte sova bort hela dagen borde jag sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0