jag vill veta allt, ge mig mer


Jag känner mig som en vuxen människa med min kaffekopp och min högst seriösa uppsats. Med seriös uppsats menar jag verkligen seriös uppsats, fotnoter, inledning, innehålsförteckning, slutsatser, analys, bakgrunds fakta, ALLT ska vara med! Faktum är att det faktiskt är roligt att sätta sig in i något riktigt ordentligt. Jag hoppas bara att mitt intresse för ämnet smittar av sig i texten. Jag vill göra det här bra! Men nu ska jag iväg en snabb runda till kyrkan för att planera fredagens julfest, när jag kommer tillbaka blir det till att hänge mig åt piratradions historia än en gång.
Pussss

Kommentarer
Postat av: Määälliiisshhshshs

Fyyyy vad roligt! Dör lite inombords! :) Alltså... hmm.. DU kommer säkert göra det riktigt bra nu! För det är SJUKT kul när man tycker det är roligt! Hoppas verkligen att det håller i sig! :D

2011-12-06 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0