come, let's pray for the weekend babe



sitter och varvar ner efter en skoldag, samlar krafter inför påbörjningen av opperation: STÄDA HUSET!
Ikväll kommer nämlingen ungdomsgänget hit och glor på film och smaskar i sig pizza. Ellerja de få som inte åker bort över lovet, vilket är större delen av gänget hahaha. FUSK! .
Imorse fick jag för mig att jag hade sovmorgon, kom till skolan kvart över nio och insåg att jag nyss missat en timme Internationella Relationer... inte bra. Jag är så förvirrad ibland!
Näe nu ska jag ta tag i städning, med lite musik i öronen ska det nog gå bra.
Hoppas ni alla får en riktigt härlig helg!
och juste, det är ju LOOOOV ;)
bless you
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0