friday lovely friday, please be my everyday



happy faces!
dagen går långsamt, lite för långsamt
men jag är lättad över att jag förstod formellösningen på matten idag, puh! :D
nu står bibliotekarien framför klassen och informerar om olika söksidor, bra info men inte en fredagseftermiddag. Jag vill bara springa till stationen och få HELG!
Den här veckan har varit jobbig, mycket plugg, riktigt mycket plugg. Rebecka sa idag att vi har 21 prov denna terminen, dom förökar sig som flugor dom där proven -.-
Hade tre nior på besök från min gamla skolan, de skulle testa på programmet. Hoppas inte vi skrämde iväg dom av allt pluggsnack, inte lätt att prata endast positivt om skolan när man haft en hektisk vecka. Haha!
näe jag får väl lyssna lite på Anneli nu, skolbibliotekarien.
pusshaj

Kommentarer
Postat av: Malin

ok

2011-02-05 @ 12:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0