give me a coke and a hot summerday, and I'll be alright


yeah I'm cool, I know right!
näe men ja jag är medveten om att många bilder jag har delat med mig av inte är särskilt smickrande, but this is how I look and you know what I don't care. At the moment , hahaa ;p

PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA!
Internationella Relationer och engelska at the moment.
Känns som att lärarna tror att vi sitter inne med tonvis av energi såhär efter lovet, not true!
Fråga mig inte varför jag blandar svenska och engelska, det har blivit lite för mycket engelska på sistone.
ååhh, jag drömmer litegrann om en kall coca-cola en varm sommardag just nu.....
Näe nu ska jag återgå till pluggandet och Hoffmaestro ska få fortsätta förgylla min kväll med fina toner.
peace ot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0