I'm not alright, but that's okey


klockan är .. ganska sent.
Jag sitter själv i vårt gröna rum i vår gröna gamla fåtölj famför kaminen. Varmt och gott. Fast, ensamt.
Kom hem från kyrkan för ca 1h sen, haha jag älskar verkligen vårt ungdomsgäng bara så ni vet!
Idag sysslade vi med drama, det var ganska.... spännande, hahaa!

Reunion med högstadieklassen imorgon, typ hälften som kommer men ändå det ska bli gött att se deras fina ansikten igen. Jag är ganska nyfiken på hur stämningen kommer att vara. Spänt och awkward eller precis som gamla goda tiden? Jag hoppas på det senare. Ohjuste! man skulle baka och ta med sig något, ibland är jag glömsk. Ahja får väl smälla ihop en kladdekauga eller något liknande.

Jag har ont i hela kroppen sen idrotten igår, varför ska man hänga och klänga i ringar för?
Fast mest ryggen som gör ont, riktigt ont. Gillar det inte. Och om jag nu ändå är igång och klagar så kan jag ju upplysa er om att jag är helt off, trött, snurrig, förkyld and so on.

men hey, BE HAPPY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0