more than just, this.






väntar på att tiden ska gå så jag kan få åka till musikskolan och sen komma HEM!
och äta MAUD, alltid hungrig hahaa. Bara jag och Lisa kvar i skolan. Hon ligger på några stolar bredvid mig och sover så sött, har lovet väcka henne innan jag går. Int är utmattande ;)
men jag är glad ändå för det är fredag imorgon fredag = fridag , two thumbs up!
Jag vet att jag lovade bilder och uppdatering från helgen men har varken haft tid eller ork, jag är ledsen. Det kanske kommer sen men hoppas inte på för mycket.
Bilden har min fina vän Annie tagit, jag har redigerat den och kände att den speglade ganska bra mina tankar just nu. Hur, får ni själva lista ut.
Ha en hejdundransfin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0