sena nätter

nu är det tomt. alla fina vänner har åkt hem. godisskålen är tom.
Har nyss plockat undan all disk, på nått sätt är det mysigt. Då varvar man ner efter kvällen, tänker på vad som sagts och alla goda skratt, man kan reflektera och känna att livet är rätt bra ändå :)
Fast nu är disken undanplockad och inredningen tillbaks i sin vanliga ordning, och jag sitter fortfarande vaken framför denna fyrkant. Jag borde verkligen gå och lägga mig, en sen kväll som denna och jag sitter själv. I am my worst enemy right now. Det är nu jag kan bli sentimental, ledsen, fundersam och allt sånt där jobbigt. Nattimmar, plockar fram både de bästa och värsta sidorna hos en.
Imorgon är det en ny dag, dags att tänka på refrängen.
Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Maaallaan

jag sa LOOOOOOOOOOOOOOOOOV!! :))

2011-02-19 @ 16:04:43
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0