sing me a song, a simple melody


försöker fixa ihop ett vettigt föredrag om legenderna, The Beatles. Om ni sitter inne på nån smaskig information om de söta pojkarna eller vet nån bra sida så BRING IT ON !
Just nu är jag trött, psykiskt trött, fysiskt trött, skoltrött.
Skolan är krävande, men måste... orka... några...dagar...till.
Jag är sur för jag har glömt mina hörlurar hemma, jag vill bara plugga in here comes the sun i öronen och försvinna bort i min egen lilla värld. I'm a dreamer. I have a dream. I have a dream. I have a dream.
jag hade velat leva på The Beatles tid, då hände det grejer. 60-talet, åh sweet! 2000-talet är så tråkigt, händer inget nytt, inget revolutionerande, inget nytänkande, eller jo facebook men hur kul är det på en skala...
Som sagt jag är lite trött och drömmer mig bort.
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0