I'm scared of staying where I am, but I'm afraid of letting go


sista fria dagen, ush känns hemskt.
Nästa vecka väntar åter skolan och högar med läxor. Fast läxor har jag ju nu med, ska ta tag i det imorgon hade jag tänkt.
Idag har jag... näe jag orkar inte rikgit återge. Kan nämna att två nya klänningar och en tröja har inhandlats, jag har umgåtts med fina vänner och tittat på Trollkarlens lärling, igen.
Nu är jag ganska trött faktiskt. Och förvirrad. Det har blivit ett ganska normalt tillstånd för mig. Förvirrad. Vet varken ut eller in. Lite illa att jag inte ens kan förstå mig på migsjälv....
Gotta think and pray, think and pray..
Försöker hitta en låt som speglar mina tankar, brukar göra så, men det går inte. Alla låtar är tvärtom, precis tvärtom mot vad jag känner just nu. It makes it all harder. Musik är mitt sätt att bearbeta saker och ting.
well,
Goodnight
sleeptight
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0