I'm a lot like you, it's just that I'm totally different

Läste igenom en massa kollegieblock som jag fyllt med tankar och händelser från mitt liv. Det är ganska intressant faktiskt. Ibland blir jag förvånad, "tänkte jag såhär för ett år sen?" Haha. Det hjälper mig att minnas mindre detaljer. Större händelser genom livet minns man ju men småsaker. Hur jag tänkte och tyckte för några år sedan. Saker som jag idag kan anse var en bagatell upplevde jag då som riktigt jobbigt. Fast jag har blivit sämre på att skriva nu, glömmer bort det. Så mycket annat som ska göras men jag ska försöka bättra mig. Det kan ju vara roligt när jag är 30 och se tillbaka på hur jag var som tonåring. Det är också ett bra sätt att bearbeta saker och ting. Om man går igenom något tufft så kan det hjälpa att skriva av sig. För ibland kommer man till punkter som man inte vill dela med sig av men man behöver ändå få ut sin agrition eller deprition eller vad man nu går och bär på, förälskelse kanske. Så dagens tips: Börja skriva!


as long as I live I'll make memories and as long as I write I'll remeber
                                                                  Hansapansar 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0